Opposites book tag!

 

 

 Hellău pasionați înrăiți ai literaturii contemporane, clasice -mai contează?!?- Ne-am adunat astăzi pe blogul meu pentru a celebra ocazia apariției unui nou tag făcut de… *tobele*… Mine!! Ok, știu, nu am mai postat nimic de o săptămână – foarte atipic mie-, dar știți? Am avut afurisita aia de teză la logică și am fost atât de ocupată învățând!! … Sau exersându-mi semnătura pe caietul de logică… Sau cititnd Octopussy și Jocurile Foamei… Sau gândindu-mă la nemurire… Sau făcându-mi copiuțe pentru teză – ok, să sperăm că nu voi avea probleme spunând asta, doar ca să știți, nu le-am folosit :)) –

Deci după atâta osteneală, cred și eu că merit o pauză!

tumblr_n5bgqqgTVv1s2wio8o1_500.gif

Am văzut acest tag pe canalul de youtube a lui Priceiswrong, mi s-a părut interesant și am tradus întrebările pentru… umm… pentru cei ce nu se descurcă atât de bine cu engleza?

Să începem!!


1. Prima carte din colecția ta și cea pe care ai cumpărat-o cel mai recent!

Prima carte a fost Vrăjitorul din Oz, am iubit-o …incredibil de mult…Iar cea cumpărată cel mai recent este Fight Club, un clasic de prin ’99, care mi s-a potrivit mănușă!

2. O carte ieftină și o carte scumpă!

Cartea cea mai ieftină pe care am cumpărat-o este Aventurile Lui Oliver Twist de Charles Dickens, un adevărat chilipir luat de la anticariat cu doar un leu! La polul opus se află Casa Nopții -volumul 4 parcă-, una dintre cele mai proaste cărți citite de mine și achiziționată cu 35 de lei (pesemne eram somnambulă când mi-am luat-o)

post-33868-merida-OH-NO-gif-WHY-Disney-Pr-MuG4-1.gif

3. O carte cu protagonist masculin și una cu protagonist feminin!

Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky, a fost cartea ce mi-a deschis poarta spre psihologie, și cred că aș reciti-o cu plăcere chiar de mai multe ori. Pentru protagonistă voi spune Jocurile Foamei, volumul 1 deoarece tocmai l-am citit.

4. O carte pe care ai citit-o repede și o carte pe care ai citit-o greu!

Am citit ultra mega repede Umbra de John Saul, in ciuda celor 448 de pagini. Am început-o dimineața și am terminat-o seara, într-atât de mult mi-a plăcut! În schimb m-am lălăit cu Madame Bovary din cauza acțiunii lente.

5. O copertă frumoasă și o copertă urâtă!

 Coperta pe care o consider cea mai frumoasă din biblioteca mea este Sertarul cu ură de Anca Zaharia, dar conținutul nu este deloc frumos, de aceea îmi place chiar mai mult decât coperta…

8243821.gif

Iar cartea cu cea mai urâtă copertă ar fi… ei bine oricare carte din seria Academia Vampirilor, parcă sunt concepute exact pentru ca publicul să stea deoparte de ele!

limitele-spiritului-academia-vampirilor-vol-5_1_fullsize.jpg

Pfff…

6. O carte națională și o carte internațională!

Carte națională – Octopussy de Cristina Boncea

Carte internațională – Despre dragoste și alți demoni de Gabriel Garcia Marquez

7. O carte subțire și o carte groasă!

Cea mai subțire carte din bibliotecă este Indentitatea de Milan Kundera cu 150 de pagini, iar cea mai groasă este volumul 5 din Harry Potter cu 867 (doar pentru că am Anna Karenina divizată în mai multe volume)

8. O carte ficțională și una non-ficțională!

Pentru cea ficțională spun Dune pentru că tocmai am început să citesc volumul 1 din această serie, iar pentru cea non-fictivă, merg cu Limbajul trupului de Allan Pease – o carte care m-a ajutat în special să mă înțeleg mai bine.

9. O carte foarte (mult prea) romantică și o carte de acțiune!

Fără ca măcar să stau pe gânduri spun Ultimul cântec de Nicholas Sparks, o carte foarte siropoasă, iar pentru acțiune zic Îngeri și demoni de Dan Brown, care pe mine m-a ținut destul de mult în priză.

adv11.gif

10. O carte care te-a făcut fericită și una care te-a făcut tristă!

Băi, nu știu cum se face, dar eu rămân destul de deprimată și după o carte cu final fericit, nu știu cum reușesc, așa că nu mă întrebați… În schimb, știu că Mândrie și prejudecată mi-a lăsat un oarecare zâmbet pe față după ce am citit-o… O carte cu adevărat tristă este Sertarul cu ură, care deja știu că se află printre favorite chiar dacă nu am terminat-o încă.

gif-gifts-post-princess-Favim.com-859584.gif

Scuzați pentru sfârșitul melo-dramatic, voi încerca să mă revanșez dând tag-ul următoarilor bloggeri:

Cristina Boncea

Oana Arion 

Diana

Yuki

Jessie

Adrian

Sper că nu omit pe nimeni, dar dacă o fac, vă invit și pe voi să preluați tag-ul!

4 comments on “Opposites book tag!

  1. […] și, după, voi avea parte de libertate totală. Săptămâna trecută am primit un tag de la Lili ( Mulțumesc! >:D< ) și m-am gândit să nu las să treacă timpul și să uit de el, la […]

    Liked by 1 person

  2. barbalata mirela says:

    Mandrie si prejudecata imi lasa si mie un zambet pe fata; de altfel este cartea mea preferata 🙂
    Nicholas Spark imi place chiar daca sunt prea siropoase cartile lui 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

